Зміст:
Працездатність людини багато в чому залежить від мікроклімату приміщення, в якому доводиться працювати. Пил, вуличний бруд, сухе повітря можуть стати причиною сонливості і уповільнення реакції. Щоб всі завдання вирішувалися швидко і ефективно, необхідно забезпечити регулярне і якісне прибирання офісу.
Інтер’єр і стан робочого приміщення позначається на іміджі компанії. Потенційні клієнти несвідомо оцінюють чистоту кабінетів і кімнат очікування. Захаращений офіс може перекреслити всі зусилля по формуванню позитивного образу компанії.
Особливості прибирання
Якісно прибрати офіс, навіть не надто просторий, набагато складніше, ніж квартиру або приватний будинок. Це пов’язано з рядом особливостей, з-за яких результати праці дуже швидко стають непомітні:
- Співробітники ходять в приміщенні у вуличному взутті, відповідно, приносять в кабінети бруд і пил.
- Велика кількість техніки. Кожен пристрій потребує особливого підходу і використання складів і матеріалів, які не зашкодять йому.
- Прибирання офісів ускладнюється діловою активністю. Вони повинна проводитися до або після робочого дня.
- Великий потік відвідувачів. Внаслідок чого забруднюється оббивка м’яких меблів.
- Техніка. Кожне пристрій підключено до мережі електроживлення, а значить, будь-які контакти з рідинами можуть призвести до короткого замикання.
Тільки знаючи всі особливості офісної прибирання, можна ефективно впоратися з цим завданням. Тому краще довірити таку відповідальну справу професіоналам.
Порядок робіт
Враження про команду професіоналів формується, як тільки партнер або потенційний клієнт переступить поріг приміщення. Незалежно від того, буде доручено відповідальне завдання наведення порядку штатному співробітникові або найманої бригаді, вона повинна включати в себе наступні етапи:
- Суха чистка підлоги і м’яких меблів.
- Вологе прибирання підлоги.
- Видалення пилу з горизонтальних поверхонь: стільниць, підвіконників.
- Миття вікон і дзеркал.
- Обов’язкове очищення елементів декору: статуеток, картин, грамот.
- Чистка радіаторів опалення і плінтусів.
- Винос сміття.
- Миття дверних блоків і фасадів меблів.
- Видалення плям, що важко виводяться.
- Очищення від пилу джерел освітлення.
- Чистка техніки із застосуванням відповідних засобів і матеріалів.
Щоденна ранкова або вечірня прибирання офісу не обов’язково повинна включати в себе всі етапи. Чистити плінтуси або люстри можна по мірі забруднення.
Види офісного прибирання
Щоб приміщення, в якому приймаються значимі рішення, завжди було в порядку, прибирання слід проводити регулярно. Але крім щоденної роботи по чищенню існують і інші, котрі не менш важливі.
Щотижневе генеральне прибирання дозволяє охопити ту частину роботи, яку неможливо виконати в будні. Це може бути грунтовне чищення м’яких меблів із застосуванням спеціальних складів, інспекція стану кондиціонерів та миття вікон. Впоратися з таким обсягом роботи не під силу одній людині, зазвичай до виконання глобальних завдань залучають бригаду професіоналів.
Разова генеральна чистка. Її можна проводити перед важливою презентацією або приїздом клієнта. В такі моменти кожен, навіть самий далекий куточок повинен бути в ідеальному стані. Увагу слід приділити туалетним кімнатам, кошики для сміття та навіть тильній стороні картин і грамот. Одна деталь може порушити гармонію.
Підтримувати порядок під час роботи в штатному режимі допоможе поточна прибирання офісів, вранці або ввечері – в залежності від графіка роботи конкретної компанії.
Підводні камені
Наведення порядку в офісі повинно бути якісним і регулярним. Але навіть професіоналові не під силу впоратися з усіма дрібницями, які вимагають уваги. Навіть одна деталь може звести нанівець всі намагання справити враження.
В ході робіт необхідно приділити увагу таким зонам:
- Картини та грамоти. Часто відвідувачі, які очікують прийому, розважають себе їх вивченням. Шар пилу на склі або рамі справляє не найкраще враження.
- Жалюзі. Вікна офісів рідко прикрашають штори, зазвичай перевага віддається лаконічним жалюзі. Цієї деталі інтер’єру обов’язково треба приділити увагу.
- Меблі в кабінеті керівника. Стіл і крісло директора – обличчя компанії. Їм слід приділити особливу увагу, але проявити обережність, побутові миючі засоби можуть зіпсувати покриття. Тільки спеціальні склади способи дбайливо доглядати за натуральною шкірою крісла або деревиною, з якої виконаний стіл.
- Туалетні кімнати. Зазвичай ці приміщення обходять увагою, але їх відвідує практично кожен гість. Від стану цієї маленької, але важливої кімнати може залежати враження про компанії і, звісно, настрою співробітників.
Великі клінінгові компанії знають, як проводити прибирання в офісі, щоб жодна деталь не залишилася непоміченою. Штатного співробітника варто навчити або описати порядок робіт в посадовій інструкції.
Дуже важливо приділяти достатньо уваги чистоті офісу. Будь-яка компанія тільки виграє від регулярних якісних прибирань. У сяючих кабінетах співробітники працюють ефективніше, а клієнти більш охоче йдуть на компроміс.