Як ужитися в чоловічому колективі

Багато жінок мріють працювати у чоловічому колективі, тому що їм здається, що вони будуть оточені увагою і турботою. Але на практиці це не зовсім так. Як і в чисто жіночому, чоловічому колективі діють свої правила. Якщо жіночий колектив часто нагадує “клубок шиплячих змій”, то чоловічий більше схожий на театр військових дій. Робота в офісі, де велика частина колег представники сильної статі буде нагадувати біг з перешкодами або підйом на дуже високу гору. Тому, для того щоб вижити в таких не зовсім комфортних умовах, потрібно запастися терпінням і мужністю.

Основні правила поведінки в чоловічому колективі

При цьому чоловіки, які перебувають на роботі, будуть суттєво відрізнятися від тих, які перебувають в домашніх умовах. Традиційно жінка вважається в чоловічих очах, як людина більш низького положення. Тому для того щоб вижити в такому колективі, доведеться докласти чимало зусиль для того, щоб вас сприймали на рівних. При цьому навіть якщо фахівець жіночої статі має більше досвіду або знань, то вона все одно буде значно поступатися менш досвідченому чоловікові.

Тому просто бути жінкою в чоловічому колективі, де на підставі будуть прощати помилки і промахи, не вийде. Не слід забувати, що в чоловічому колективі конкурентна боротьби розвивається досить жорстко, слабкості тут ніхто не прощає. Тому не варто підкреслювати своє особливе положення, в крайньому випадку можна нарватися на грубість з боку колег. Для того щоб тут вижити потрібно виховувати в собі сильні риси характеру.

Відносини на рівних — запорука успішного виживання

Ще однією поширеною помилкою, які влаштовуються на роботу в чоловічий колектив, спроби побудувати гарні відносини. Швидше за все це буде сприйнято неправильно, тому всі інтереси в офісі повинні зводиться тільки до роботи, підвищенню прибутку і потрібний результат.

Зрозуміло, що влаштувавшись на нову посаду в нову компанію, знати всі тонкощі нової посади неможливо. Але в чоловічому колективі показувати свою розгубленість і недосвідченість не варто. Потрібно показати той досвід і знання, які вже є. Не варто підставлятися. Не варто розповідати всім про свої помилки, але і обманювати не потрібно. Якщо ви дійсно чогось не знаєте, то варто поставити питання спокійним тоном впевненого в собі людини.

При цьому потрібно розвивати в собі вміння підтримувати контакти з діловими партнерами. Перспектива выпивона для більшості жінок дуже важке випробування. Тому розумніше зайняти таку нішу, де ви як фахівець будете просто не замінні.

Також Вам буде цікаво:

Радимо поглянути:

Leave a Comment