Що потрібно знати для успішного проходження співбесіди?

проходження співбесіди

На співбесіду по кожній вакансії, як правило, приходить жоден претендент. Конкуренція велика, а роботу отримає лише один щасливчик. Це людина, яка серед інших претендентів справив найкраще враження. У чому ж полягає секрет успіху? У знанні правил і в умінні їм слідувати. Що це за правила ви дізнаєтеся в цій статті.

Що потрібно знати для успішного проходження співбесіди?

До будь-якого співбесіди потрібно готуватися. Дізнайтеся, що за компанія запрошує вас на співбесіду, чим вона займається. Приготуйтеся морально до майбутньої зустрічі, адже від вашої поведінки залежить яке враження складеться про вас у інтерв’юера. Чому так важливо справити хороше враження? Тому що у всіх менеджерів з персоналу суб’єктивний підхід до вибору майбутніх співробітників, і тільки справжні професіонали по роботі з кадрами здатні об’єктивно оцінювати ділові якості претендента на посаду.

На жаль, низька професійна підготовленість кадровиків є нормою на пострадянському просторі. Рідкісна компанія або фірма витрачає час і кошти на навчання кадрових працівників методам професійного підбору персоналу. Замість використання інструментів об’єктивної оцінки претендентів кадровики спираються на своє загальне враження про кандидата на посаду.
Таким чином, крім робочих навичок ви повинні володіти прийомами самопрезентації.

Незалежно від того, на яку посаду ви претендуєте, ви повинні бути ввічливі і дотримуватися правил ділового етикету. В офісі роботодавця потрібно вести себе з усіма співробітниками привітно і ввічливо. Будьте терплячі. На початку співбесіди прийнято представлятися, а потім питати ім’я людини або групи людей, які будуть ввести співбесіду. В ході розмови звертайтеся до інтерв’юера так, як він вам представився. Перебивати співрозмовника вважається поганим тоном, тому дайте людині можливість довести свою думку до кінця, а вже потім можете висловлювати свою думку з цього приводу. Не відводьте погляд і підтримуйте зоровий контакт. Це важливий елемент невербальної форми спілкування.

Якщо ви не зрозуміли, що саме у вас запитали, попросіть повторити питання. Давайте лаконічні відповіді без зайвого багатослів’я. Не варто занадто відвертими з людиною, з яким ви бачитеся вперше, але при цьому залишайтеся чесні і надавайте тільки правдиву інформацію. Будьте об’єктивні, коли вас запитують про малоприємних фактів вашої біографії. Збалансуйте цю інформацію позитивними даними про себе. Якщо у вас не питають про ваші сильні сторони, знайдіть спосіб органічно згадати про них в ході співбесіди.

Демонструєте лояльність по відношенню до своїм колишнім співробітникам, не відгукуєтеся про них погано. На співбесіді, як і в будь-якій життєвій ситуації, тримайтеся з гідністю.

Фінансові питання та питання кар’єрного зростання, як правило, обговорюються в самому кінці співбесіди.

Як бачите, зайняти правильну позицію не так вже і складно. Завдяки вмінню правильно триматися на співбесіді ви без праці отримаєте бажану роботу.

Leave a Comment